söndag 9 januari 2011

Gårdagen

Igår kväll var jag med Carro o Lisa, mycket roligt eftersom att Carro har man ju inte träffat på nån dag fast det känns som flera veckor!
Vi gick till skurholmen för att träffa lite folk, väldigt kul också eftersom att vissa där var vakna men vissa sov, ska inte nämna namn för dom får känna sig utpekade! ;)

det var ändå bara skönt att kunna sitta ner med dom människorna, bara lyssnar på lite musik och prata, helt underbart! :)
Senare på natten så bestämde Carro o Lisa sig att dom skulle sova hemma hos Lisa, men mig gjorde det inget, jag gick hem själv, säger bara det fyfan vad skönt att sova i sin egen säng när det fortfarande är mörkt ute, haha ;)

Näe, nu ska jag fixa lite mat.. Kanske kan lägga ut ett recept här också om jag nu kommer ihåg det! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar