lördag 22 januari 2011

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Okeeii, nu ärm det dax igen och gnugga geniknölarna.. Hm!
Ja ni, just nu kommer jag inte på nått speciellt!
JO NU VET JAG!

Jag kommer ihåg sommarjobbet 2009 på Sundsgården med Lisa, det var dom knäppaste veckorna.. Speciellt första dagen när vi skulle jobba när Lisa sa mitt namn.. Före det hade jag aldrig snackat med henne och så ropar hon: Hanna, ska du jobba här?

Min första tanke var, hur fan vet hon vad jag heter och varför pratar hon ens med mig? "/
Men under tiden.. tänk tre veckor med en person och jag vart fäst vid henne på en gång! :)
Sen dess har vi varit vänner och idag ses vi varje dag, annars pratar vi i telen typ 3 gången om dagen om inte mer, sen vet vi nästa allt om varandra! :)

Jag trodde inte att man kunde bli vänner på så kort tid.. Har kännt Lisa i över ett och ett halv år, men det känns betydligt mer än så! :)
Utan Carro tror jag inte att vi hade kommit varandra såhär nära som vi är idag!

Det var mitt ögonblick som egentligen förändrade mitt liv!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar