fredag 7 januari 2011

Dag 16 – Min första kyss


Hm, min första kyss, oj svårt och komma på det också!
Det är inte det lättaste, men jag skulle tro att det var när jag gick i 2:an alltså på Lågstadiet! ;p
Killen hette, shit jag har glömt bort! Vet att han hade en syster, som hetter Hanna, det är därför jag kommer ihåg honom!
haha bra att Facebook finns, jag hittade honom, han hetter Mattias och jag var jättekär i honom och jag frågade chans på honom flera gånger och en gång sa han ja för att jag tjatade så mycket!

Åter till kyssen.. Jag o mina kompisar lekte pussleken och då fångade vi honom och då fick jag pussa honom! Jag kommer bara ihåg att jag var så stolt ;)

Som sagt, mångar år sen! Idag får man kyssa många grodor för att hitta sin drömprins! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar