torsdag 6 januari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Oj.. svårt område!
Jag har väldigt många drömmar, men alla går inte att uppfylla tyvärr!
Hm, kanske ska dela med mig lite!

Jag skulle vilja flytta till en större stad, utbilda mig till polis, bilda familj, skaffa hund och häst, hjälpa svårt sjuka barn framför allt eftersom att dom får inte alltid uppleva livet, bli rik och en massa till! :)

Men jag läste på http://hennalampinen.blogg.se/ där har hon skrivit på sin head:
"Drömmar är bra, att förverkliga dom är bättre!"

Det tyckte jag var riktigt smart sagt eftersom att om man tex inte skulle ha några drömmar eller ha allt som man vill ha, då har man ju inget att försöka få tag på! :)

Näe nu ska jag käka och sen kanske dra mig mot Lisa om jag nu ids ;)
Haha, klart jag ids, måste komma ihåg och ringa först ifall dom har fått för sig att gå iväg från Lisa, man vet aldrig med Carro o Lisa! :p
PussHej <3

1 kommentar:

  1. Sv: Jodå dem är sjukt bra!
    Vad kul att du gillade citat, det stämmer verkligen ;) hoppas allt är bra med dig :) kram

    SvaraRadera