lördag 8 januari 2011

Åter en kväll..

Okeej gott folk, här kommer nått och läsa! :)
Igår kväll så stack vi iväg och festade på Skurholmen men lite folk, jag o lisa gick dit så det var jättenära! När vi kom dit så var redan Johan, Alex, Micke och en annan kille där.. har glömt hans namn!
Och lyssnade på musik och drack vin o öl, jag å lisa satte oss i fåtöljen och började snacka med folket, mycket socialt och trevligt!
Senare under kvällen kom det förbi en tjej.. Hilldrud, kallade vi henne för tror jag ;) Hon var inte länge med oss.
Och så kom det även förbi två killar.. Jonsson och Josef och dom var bara en stund med oss.

Vid halv 3 så åkte Josef o han som jag inte kommer ihåg namnet på, dom åkte till krogen, fråga mig inte varför man far dit vid halv 3 när det stänger 3! haha
Lite senare så fick två stycken för sig att dra iväg, ena skulle käka o andra skulle hem.

Just det! Måste ju berätta att jag fick det bästa massagen någonsin av Micke! TUSEN TACK! :)
Jag hade typ tre låsningar i ryggen.. jävligt ont, men idag känns det som en ny rygg! Men jag tror att Micke har sina dunder knep! :p

Vid halv 5 tror jag klockan var, då var det inte mycket folk kvar, jag, lisa, johan o Alex, så vi satt och snackade, dunkade musik så att grannen fick klaga på morgonen efter när vi skulle gå till Shell o köpa mat! Haha, men vi skyller det på bögarna! Det är bögarnas fel att grannen behövde klaga! ;)

Ikväll ska vi väl till Tuna en sväng, får väl se vem som hakar på! :)
Näe, nu måste jag gå o äta nått, magen skriker efter mat!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar