fredag 31 december 2010

Tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Favoritgodis: Hm, många olika
Humör just nu: Vet inte riktigt.. Inte glad eller nått annat
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk, pölsa, potatisbullar
Kläder just nu: Mjukisar, linne o underkläder såklart
Vad sa du senast: Jaja, men skit i det då, hejdå
Musik just nu: When I look at you - Miley Cyrus
Sommarplaner: Leva livet
Fisk eller badkruka:
Inget av det direkt.. mitt emellan
Hur många kuddar sover du med: 6-8 st
Favoritväder: Sol och värme
Spelar du nåt instrument: Nja, piano ibland
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig:
Familj, släkt, vänner och att man själv mår bra
Tror på liv på andra planeter:
Näe, för då hade dom visat sig redan
Kommer du ihåg din första kärlek:
Jodå
Älskar du henne/honom fortfarande: Nepp.. tur det
Har du några homosexuella vänner: hm, vänner och vänner, nja inte direkt
Tror du på mirakel: Näe, men ödet möjligtvis
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jo om man verkligen vill
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, tolerarar dom mig så tolerarar jag dom
tycker du fortfarande om din senaste kärlek: Näe
Bio eller promenad:
Beror på
Är du kittlig: Jo som fan
Snarkar du? Jo ibland
Stjärntecken? Oxe, tjurskallig, envis, nyfiken
Rädd för insekter? Näe
Äckligaste insekten:
Vet inte riktigt
Största svaghet:
Det här är jag bra på:
försöka och hjälpa människor
Bästa bok?
Ha, ingen aning
Vad vill du jobba som? Det har jag inte kommit fram till ännu
Chips, morötter eller godis? Chips o godis
Pizza eller hamburgare?
Hamburgare, pizza är vidrigt
Skriver du dagbok? Näe, men bloggar, anser lite att det är samma sak, fast lite mindre privat o blogga
Har du någon flickvän/pojkvän? Näe
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Vill pierca tungan och jag ska tatuera mig på benet
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Stökigt fast inte mycket, lättare o hitta om det är lite utspritt i mitt rum
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster tror jag
Hur är din drömtjej/kille?
Ja det kan jag ju inte avslöja ;)
Hur många syskon har du? En lillebror
Vad är du mest rädd för? Att någon när mig ska dö
Är du rädd för blod? Beror på mängden
Saltar du på maten? Näe, aldrig
Gillar du att sjunga? Jo :)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn- och Fritid Lärling, vet egentligen inte varför jag går det.. inget annat lockade typ
Anser du att du är stark?
Beror på vem man jämnför med
Kaffe, te eller inget? Både och beroende på tillfället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar