söndag 12 december 2010

LuciaDisco

Dsicot idag det sööööög!
Inte mycket folk, men vi fick upp stämningen där ett tag!
Men det är bra när det är lite folk ibland också, hann prata mycket med David och det är alltid lika roligt! :D

Sen var även Nikita där, ännu roligare eftersom att honom har man ju inte träffat på evigheter eller nja jag har ju träffat honom men inte hunnit prata sådär mycket! Väldigt intressant det han sa, men jag tror nog att han är väldigt klok! :)

Har även haft väldigt roligt ikväll.. Jag o Daniel har hållit på och småreta varandra hela kvällen, från dumma kommentarer till krockben!
haha, såklart vann jag alltid!
Det bästa var ändå när Daniel säger:
- På Luleå Kalaset så jobbade jag
Såklart fyllde jag på
- Med att tömma och rengöra alla bajjamajorna! HAHAHA

I allfall när det väl var dags för städning så hjälpte typ ingen till, alla bara satt där och gjorde inget, jag ska fan göra det nästa gång.. Inte göra nått!
Jag fixade det mesta!
En bokhylla med porslin skulle fixas och det gjorde sju personer medan dom resterande sex personerna sprang runt och plockade! Just det, Emil fixade undan alla dj sakerna eftersom att han är ju den som har mest koll på det!

Det värsta än ändå när man säger åt dom andra att dom ska städa och då får man höra tillbaka, vad är det med dig? eller så får man höra, men ta det lugnt, eller till och med, vad är du så sur över nu då!
Är det inte ganska självklart????
STÄDA, hur svårt är det egentligen på en skala?

Jaja, nu ids jag verkligen inte bry mig längre! Imorgon ska jag o kolla innebandy och kanske även fara o dansa, fast ännu vet jag inte! :p
Men nu ska jag kolla runt på internet och sen eventuellt se en film och sen sova! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar