måndag 20 december 2010

Idioter till grannar

JÄVLA CP GRANNAR!!
Ska fan skjuta er när jag träffar er.. vists man får inte säga så, men nu är jag arg!!!
Okeej, jag kan lugna ner mig lite.. ska inte skjuta dom, utan bara säga vad jag tycker!

Man kan ju förfan inte börja och borra kl halv 1 på natten och det finns folk som ska upp tidigt imorgon!! Ingen respekt alls.. detta är inte första gången!
Varje dag spelar dom skit musik så att det bara dunkar.. Värsta av allt är att det är under mitt rum det dunkar som mest.. Åh, dom är ju störda tyvärr!

Varje kväll skriker mamma åt sin äldsta son och det blir ett herrans liv!!
Dom borde ju ändå kunna sänka musiken lite tycker man!
Okeej, själv är jag bra på att dunka, men samtidigt, det hörs bara i mitt rum eftersom att baslådan är liten + att den står på ett bord och inte direkt på golvet!

Jag säger bara det.. ska grannarna hålla på sådär som dom gör nu, då kommer jag fan gå ner och klaga så det bara sjunger om det! Förra grannarna var exakt likadana och sa jag nått så forsatte pojken bara för att jävlas!!

Näe, klockan är snart ett och det är sista skoldagen imorgon :D
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar