lördag 25 december 2010

Dag 8 – Ett ögonblick

Oj.. ett ögoonblick.. Detta var det konstigste hittills, undra ska flundran om det är nått speciellt ögonblick som man ska skriva om då, jag behöver lite tänke tid + att tjuvkolla i andra bloggar ;)
Jaa, ni, jag har ingen aning om ett ögonblick just nu.. Jag har såååååå många med Carro o Lisa, fast i detta inlägg kan jag ju skriva om Heidi min kusin! :)

Vi satt och spelade Wii hemma hos Heidi o Johan och det var Mario Party 8, vi kastade tärningar och så mitt i allt så säger Heidi till mig att jag ska inte slå en etta och vad får jag, jo en etta! Hur stor är egentligen chansen om man spela Wii??

Sen så fortsatte vi och vi hade skrattat åt det mesta, men mitt i allt så tittar heidi på mig och säger, vad är det för rosa gris?
Då tittade jag på henne och säger, Heidi det är du i spelet!
Snacka om att vi skrattade åt det! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar