måndag 29 november 2010

Twillight - Alla tre

Okeej, nu har man sett alla tre Twillight filmerna :D
Och jag säger bara adet, dom var bättre än jag trodde, väldigt glad att jag såg dom!
Jag vet inte riktigt varför jag trodde att dom skulle vara dåliga, måste kanske vara för att jag tycker att Edward är så konstig :p
Iallafall jag gillar det där att deras romantik inte riktigt är en dans på röda rosor!
Jag tyckte att han Jacob är såååååååå snygg när han klippte av sig håret och det är inte klokt att jag till och med tyckte om alla filmerna, tur att man inte såg dom på bio premiärerna, hade fan inte kunnat vänta! ;)

Jag säger bara det att Twillight är nog dom bästa filmerna jag har sett, haha måste tyvärr erkänna det!
Alla som var vampyrer i filmen passade verkligen i den rollen och då är det mycket roligare och se! :)

Har kollat på trailen till den nya filmen och jag säger bara det.. fyfan, nu måste man vänta typ ett år innan det filmen kommer ut, men den ska jag se på bio tror jag! :)
PussHej <3

1 kommentar:

  1. Ett tips är ju att läsa alla böcker, dom är 10000 gånger bättre än filmerna!

    SvaraRadera