onsdag 24 november 2010

Praktikanten

Idag efter praktiken vart det stan med Lisa och det var väldigt roligt och spendera lite tid med henne, har saknat henne i helgen, och hon hade så gullig röst idag, småhes! :)
Vi gick på Cubus och Lisa köpte en tröja där, den såg knas ut, men det var jättesöt på henne! Lisa har bra smak när det gäller kläder!

Sen efter stansvängen så gick jag till UH och där hade vi möte och sen så jobbade jag även.. Idag fick vi en ny praktikant på stället, han heter också Daniel, så nu är det tre stycken Daniel i huset.. jobbigt och hålla i sär dom ;) haha
Dom heter Daniel och det är den vuxna som jobbar där, sen är det D1 och det är Daniel som är från Lärlings på BF och nu D2 det är nya Daniel som är bara från BF!
Haha, jag vet, svårt och hänga med!

Sen har jag även varit lite social med Kevin, Jennifer, David och typ Hanna.. har inte snackat speciellt mycket med Celina eller Jennike idag, vet inte riktigt varför "/
Jaja, iallafall, jag har upptäckt att Kevin är ju som han är, men han är riktigt rolig eftersom att han sköter sig! ;)

Näe nu är klockan snart 22:00 och jag ska gå o sova.. måste få sova ut ordentligt, annars kommer jag däcka nästa vecka eller ännu värre under helgen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar