fredag 19 november 2010

Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Idag har jag varit på Bio med Heidi o Johan :)
Filmen började 14:45, innan det så hade vi varit och ätit på Exotic, efter mitt möte :)
Innan filmen så är det alltid reklam såklart, men bra det för nu vet jag att jag ska gå och se Narnia nu i December :D Efter reklamen så satte filmen igång, som vanligt tycker jag att det är högt på bio så jag dämpade ljudet lite med huvan på jackan ;)

Filmen var väldigt bra, spännande hela tiden och man satt på spänn ett bra tag ;) haha
Men den var lite seg i början jag hänge inte riktigt med på allt, men sen förstod jag allt!
I denna film så handlar det om Harry Potter såklart, han, Ron och Hermione försöker ju förstöra alla Horrokruexen (stavning?) för att kunna förstöra Voldermort!
Och då handlar alltså film om att hitta alla dom där! :)

Det var extra kul eftersom att Dobby dök upp i denna film också :D
Denna gång hade han skor och han var supersöt, bjuder på en bild på honom också!

Jag rekommenderar verkligen filmen till alla, det värsta är att man får vänta 6 månader innan man kan få se forsättningen.. till och med mer än 6 månader!
Jaja, den som väntar på nått gott kan inte vänta för länge!

Näe, ikväll får man se vad man gör, blir kanske en fest och sen krogen eftersom att det är gratis på Kafelino :) Men jag vill ha med Carro i såfall också :)
Kan även meddela att Lisa har åkt till Sundsvall och jag saknar henne redan! :(
Lycka till gumman! <3
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar