söndag 17 oktober 2010

Vet varken ut eller in..

Ibland förstår jag mig inte på mig själv.. vissa stunder är jag jättegald och sen helt plötsligt är jag nere i botten och är små ledsen.. Har verkligen ingen aning om varför!
Allt känns jobbigt just då, jag känner mig helt ensam och jag vet inte ens vad det beror på, det är helt sjukt, jag har känt såhär i en vecka, men det kanske är humörsvängningar, eller vad det jag helt enkelt.. Men förhoppningsvis blir det bättre!

Någon annan än jag som brukar känna såhär?
Dela gärna med dig om hur det är för dig då.. vill få ett slut på detta, eftersom att det tar på mina krafter och jag det är fan jobbigt och må dåligt, det är säkert många som ser att jag mår dåligt ibland, men jag är väldigt bra på att dölja det, tyvärr! :(

Jaja, nu ska jag kolla lite film och sen sova, det känns inte helt okej ikväll heller, plus att jag tror att jag håller på att åka på någon jävla bihåleinflammation eller nått liknande, svinjobbigt!!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar