torsdag 21 oktober 2010

Vanita, en vandrande lyxfälla

Ikväll har jag sett på Lyxfällan med mamma och säger säger bara det, shit vad bombad man kan vara.. Speciellt när det är självklara saker!
Vanita handlade det om.. hon ville inte jobba eftersom att folk betalade för dåligt, hon shoppade som en galning och sen ville hon bli skådis!

Dom skulle söka jobb och då skulle dom gå in på Subway och där säger hon att Britney Spears jobbade ju på McDonalds så någonstan måste man ju börja!

Haha, sen när hon sitter på intervju så säger hon:
- Jag gillar och jobba med mat. Jag har ju börjar och laga min egen mat nu också så.

HALLÅ?? Är det inte självklart att man är lite efter om man säger sådär! Hon är förfan 23.. Tänk vissa människor kan fan laga egen mat när dom är typ 6 år!

Haha, jag kan bara säga att jag garvade genom hela programmet eftersom att förhoppningsvis har hon kollat på programmet själv och insett att hon är lite störd!

Näe, nu ska jag kolla Fejjan och sen sova, bjuder på en bild på henne!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar