onsdag 29 september 2010

Sjuk igen


Okeej.. igår vad jag till läkaren för att kolla vad det är i min kropp.. nått är det ju!!

Jag var sjuk för två veckor sen och var hemma från praktiken Tisdag o Onsdag och sen veckan efter det.. alltså förra veckan var jag sjuk hela veckan.. och igår när jag kom till praktiken så kände jag mig jättekonstig så jag ringde vårdcentralen och fick en tid hos en läkare!

Mamma följde med mig dit och läkaren sa att jag har bara ett vanligt virus, men han tyckte inte att jag skulle åka på praktiken på resten av veckan.. ska inte heller vara med på idrotten på Fredag, så nu i veckan gör jag inte så mycket alls.. Jaja, sånt händer!

Fick hostmedicin och en annan tablett.. och det är redan mycket bättre, har inte lika ont i halsen i allafall! :D
Till Fredag så måste jag vara frisk i allafalla eftersom att jag o girlsen har planerat en svinrolig helg! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar