torsdag 2 september 2010

Längesensist

Ojsan.. Nu är det länge sen jag skrev här sist, men det har inte känns som att det har funnits nått och skriva om liksom!

Kan berätta att skolan är igång på riktigt nu.. känns jävligt surt.. Men samtidigt inte, det är ju sista året i "gundskola"! Jag säger så eftersom att jag anser att man måste gå gymnasiet för att få ett jobb.. Efter gymnasiet så får man välja helt själv! :p

Praktiken är även den igång.. det känns inte speciellt roligt, jag tror jag har lessnat på det..
Det är typ roligare och vara i skolan.. Därför längtar jag tills vi ska tillbaka till skolan eftersom att man känner sig väldigt less på praktik!

Just det!! Träningarna har också börjat om igen.. det känns jätteroligt! Har längtat hela sommaren efter att börja studsa boll igen! :)

Körkortet är också på G :) Har gjort bort riskettan så nu är det teorin för det mesta som måste sätta sig, sen är det bara att akta sig för sen kommer jag ut på vägarna! Tumme upp!

Haha, det känns som om jag inte lägger ner lika mycket tid på varken här, facebook, typ inget på internet längre! Är kanske inte lika beroende som tidigare! ;-)

Näe, nu ska jag kolla Facebook lite och sen gå o sova! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar