fredag 13 augusti 2010

Tandemcykel

Igår kväll/natt så började jag o brudarna och bygga en tandemcykel!
Det var jobbigt eftersom att vi visste inte riktigt hur vi skulle få ihop den.. men vi lyckades ett en början, vi stötte på problem, men vi tog oss förbi dom tillsammans! :)

Det tog ungefär 1 timme kanske mer och bygga ihop cykeln och sen var det dags och test cykla på den! Jag o carro trillade omkull och jag fick cykel över mig och kom inte lös! HAHA, detta gjorde vi ungefär halv 4 på morgonen! ;)

Tur att jag han filma brudarna när dom cyklar! Haha.. Detta bjuder jag på, så det är bäst att ni skrattar lite nu! ;)


Haha.. visst var det en fin cykel vi har byggt ihop? :)
Jag, Lisa o Carro blev mekaniker igår.. så vill ni att vi ska bygga ihop en ny cykel så ring oss!! :p
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar