tisdag 17 augusti 2010

För alla de gånger du stod mig
För all sanning du fick mig att se
För all den glädje du till mitt liv
För alla fel som du har gjort rätt

För varje dröm som du har gjort till verklighet
För all den kärlek jag hittade på dig
Jag ska vara evigt tacksamma, baby

Du är den en som höll mig
Aldrig låta mig falla
Du är den en som såg mig igenom
Genom allt

Du stod vid mig och jag stod höga
Jag hade din kärlek, jag hade allt
Jag är tacksam för varje dag du gav mig

Kanske, jag vet inte så mycket
Men jag vet att detta är sant
Jag var välsignad eftersom
Jag var älskad av dig

Du var alltid där för mig, det anbud vind som bar mig
Ljuset i mörkret lyser din kärlek i mitt liv
Du har varit min inspiration genom de lögner du var sanningen
Min värld är en bättre plats på grund av dig

Du var min styrka när jag var svag
Du var min röst när jag inte kunde tala
Du var mina ögon när jag inte kunde se
Du såg det bästa som fanns i mig

Lyfte upp mig när jag inte kunde nå
Du gav mig tro för att du trodde
Jag är allt jag
För att du älskade mig, ooh, baby

Du gav mig vingar och fick mig att flyga
Du har tagit min hand jag kunde röra vid himlen
Jag har förlorat min tro, du gav den till mig
Du sa att ingen stjärna var utom räckhåll

Jag är allt jag
För att du älskade mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar