torsdag 19 augusti 2010

Älg

Idag har man varit med Lisa till Kiropraktikern och sen var vi och käkade på stan.. sen springa till körskolan!
Idag var vi ut till Kallax och tränade upp och ner växling!
Såklart fick Lisa åka med! ;)

Vi åkte in på en mindre väg för att träna på bromsning.. När det lät pip så skulle jag bromsa för då kom älgen.. Jag körde 70 och hade en stoppsträcka på 60 meter från pip tills jag stod helt stilla! När man bromsade så kändes det som att man fortsatte framåt och bilen blev kvar.. Jag tyckte det var obehagligt!

Sen gick efter körningen så gick vi runt på stan en stund med André och Lisa o André provade byxor.. väldigt roligt! ;)

När jag kom hem så var jag trött så jag lade mig och kollade på tv en stund och sen somnade jag.. Så nu sitter jag här, men inte länge till!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar