torsdag 1 juli 2010

Home alone, but not in my house!

Idag har man varit med Lisa igen :D Vi var på skokanonen och på DollarStore och vi handlade inte mycket ;)
När vi hade varit där så tänkte vi att vi skulle fara o hälsa på André igen så vi stack ut till g-stan, när vi kom in till dom så var Fanny, Ann-Sofi och Jonas påväg och fara o handla och André var påväg hem från stan, det visste vi!
Så dom lämnade oss där för att vänta på honom! :)

Jag o Lisa så direkt ett tillfälle och skrämma skiten ur honom! Vi bestämde oss för några gömställen och sen satte vi våran plan i verk!
Haha, det var så roligt!

När André kom hem så satt vi bara stilla och när han gick upp för att duscha så satte vi igång tv:n och så gjorde vi "Jonas" i soffan! Det var verkligen kul!

När André kom ner så kunde jag inte hålla mig för skratt så jag började asgarva, och till slut hittade han oss! ;)

Näe, nu ska jag gå o kolla film med min bror!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar