tisdag 1 juni 2010

Ja.. jag vet!

Min telefon ringde nyss och det var min lärare HS.. hon ville bara fråga hur jag mådde och så ville hon att jag ska till praktiken imorgon och det är klart att jag ska dit, varför tror hon att jag skulle stanna hemma imorgon också! Jag vill verkligen till prakiken och träffa ungarna igen! :)

Helt plötsligt så säger hon, du jag har sett NK.. och jag bah: Jaha, jag vet att jag inte har g i det.. Och jag har omprov på Fredag och hon bah: Vad bra, du har väl inte fler IG:n?
Näe, det har jag inte och jag vet vad jag har och inte har.. Tro mig jag kan ta ansvar för det själv! Men det är bra att du dubblekolla! :)
Det var bara så konstigt att hon sa det.. Och när jag sa att jag har omprov på fredag så säger hon bara du har väl inte fler rester och då sa jag som det var jo jag har ett ig i idrotts provet men det ska vi göra om i höst och hon bah: Om man inte förstår så måste man fråga!
Hallå? Jag kan ju liksom inte börja fråga på varje fråga under ett prov!! :/
Jaja.. hon fattade säkert inte vad jag menade!
Nu ska jag plugga lite NK till på Fredag!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar