lördag 19 juni 2010

Fredagkväll o Lördag dag

Igår var jag med Lisa på talangjakten och kollade runt där.. Synd att Malin Nilsson inte vann :(
Efter det så bestämde vi oss för att åka ut till Bia :)
Vi tog bussen och så satt vi och surrade med henne om en massa, dom berättade om trafikolyckan dom var med om och sånt!

Bia plattade mitt hår också och stoppade i en massa sprayer, det vart fint! Tack Bia <3
När vi satt där i hennes vardagsrum så bestämde Lisa o Bia att dom skulle gå ut så vi åkte med Johanna o Johan till Lisa och jag följde med Lisa upp och välja kläder som hon kunde gå ut i :)
När Lisa äntligen hittade sina kläder så gick vi ner och jag lånade Lisas cykel och så for jag hem!

Idag har jag varit till Boden med Lisa o hennes mamma och kollat när dom har dansat, jag säger bara det.. Fyfan vad Lisa är duktig!
När hon dansar så går hon så lätt och sedan har hon det där speciella, hon ler med hela kroppen, och det är superroligt att se! :)

Ikväll så händer det inte mycket så det är bara att höra av sig ;)
Näe, nu ska jag och handla med mamma!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar