torsdag 3 juni 2010

Det är omöjligt!

Jaha.. nu har jag packat upp allt från Stockholms resan, haha jag vet att det är en månad sen vi kom hem, men det var bara en massa små saker som har stått sen dess.. Har liksom inte orkat ta tag i dom! ;)
Och när jag stod där så började jag kolla på alla kartor, alla inköp, Gröna Lund bandet + biljetten in och skansen kartan, jag känner bara att Stockholms resan glömmer jag aldrig!
Jag vet att någon gång så måste jag släppa det, men just nu går det inte.. Jag kan liksom inte fatta att jag fick så många minnen med er alla under en sån kort tid! Ja, nog var det små bråk mellan oss allihopa, men vi övervann dom liksom!
När jag kollar på bilderna så känner jag mig nästa gråtfärdig, Hur kunde allt gå så snabbt där?
Jag skulle kunna återberätta allt i detalj om någon bad mig om det, dag för dag.. haha nästa timme för timme ;)

Jag kommer alltid komma ihåg denna resa med er! Den har verkligen satt sina spår på rätt ställe!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar