torsdag 24 juni 2010

Besök i Örnvik

Ikväll har vi varit hos Anna-Lena o Classe o Sandra och hälsat på! Men vi menar jag mig själv, Celina, Arash, Maid, Nikita och Josef.

Vi åkte buss till Storheden, inte jag.. eftersom att jag var redan där innan ;)
Sen så fick vi åka med AL o Sandra ut till deras hus.. och jag säger bara det, waow vad fint dom bodde!
Det började med att vi käkade en massa gott! Mums
Sen hade AL köpt lite leksaker som vi lekte med, fotbollar, vattenbollar (man blöter dom i vatten och sen kastar man dom på varandra) och så ett stor plockepinn.

Jag o Celina blötte ner dom där bollarna och sen började vi kasta dom på folk och AL fick iden att ta fram vattenslagen och såklart blötte Maid ner mig med den :/

haha.. Ni skulle ha sett mig, jag var alldelens blöt hela jag.. haha man tur att jag fick låna en tröja och sockar av AL :D Tusen Tack!
Vi hade väldigt roligt och Nikita hälde en hink med vatten över mig.. haha såklart förlorade jag allt! Sminket rann ner över hela ansiktet -.-

Jaja, men sånt tål jag och det var rolig när Arash stod och höll på att blöta en av bollarna då sprang jag och blötte ner honom bakom rumpan.. haha han fick en blöt fläck ;)
Och Maid fick en boll i huvudet och jag "råkade" förstöra hans frisyr!

haha om man sammanfattar kvällen så var det superroligt! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar