lördag 15 maj 2010

18 and it´s my life

Jaha, nu har gästerna gått hem :)
Vi har ätit tårta, svingott :D Även väldigt trevligt med besök.. Har suttit och pratat med Heidi om Stockholms resan.. Det var roligt att prata med henne.. det är som sagt inte varje dag jag träffar henne, fast hon bara bor en kilometer ifrån typ ;)


Det var även roligt att träffa Raija nu efter alla omständigheter.. Skönt att hon mår bra! <3
Vikke lekte med Felix som vanligt.. haha Vikke kröp in under sänge efter Felix och sedan kröp han ut igen ;) Gullligt värre

Jag fick en konstig present från Heidi o Johan.. det stod såhär:

"Din present går inte att slå in, så du får den imorgon!
Gör dig redo för avfärd den 16 Maj 2010 9.20"

Men blir ju lite nyfiken vad som väntar en liksom! Men det kommer bli jätteroligt, det är ju Heidi och hennes galna planer! ;) haha men jag LOVAR att blogga om vad som hände! ;)

Ikväll så ska vi ut och äta på Exotic, vi har bokat bord till halv 7 så :)
Efter middagen så ska jag till UH och kolla läget och sedan gratta Sara i förskott också, hon fyller ju år imorgon!
Men nu ska jag lyssnar på lite musik och sedan fixa mig innan vi ska iväg!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar