fredag 9 april 2010

Piteå Havsbad

Idag har jag varit till Piteå Havbad med UH.. väldigt roligt.. sist jag var dit, shit det är så länge sen att jag inte kommer ihåg! ;)
Men vi träffades på UH kl 15:00 och sedan mosade vi in oss i minibussen o bilen och for iväg!

Det var roligt att åka bil med folket.. När vi kom in i Piteå så började AL tjorva med bilen.. haha och mitt, Lisas o Carros säte var det en spärr på så vi satt och for fram och bak när AL bromsade.. haha det var lite läskigt, men ändå roligt!

När vi körde efter vägen till själva badet så såg vi säkert 100 renar efter vägen.. dom stod ut längst kanten och åt mossa.. gulligt säger jag bara! <3

När vi kom fram bytte vi om och hoppade i poolen.. Carro tyckte att vi skulle åka tratten.. spännande tyckte jag!
Jag tog satts och gled iväg med röret.. och såklart fanns det ju ett stup för att man skulle få fart så jag skrek ju rakt ut och det var svinroligt! :D

Vi testade säkert allt som gick att åka.. men jag säger bara det..
Lisa o Carro.. kom inte i närheten av mig.. Jag gör bara illa er!
Vi käkade mat där och sedan åkte vi hem.. alla var trötta efter övernattningen och sedan skulle man tillbaka för att fara o bada.. Men jag, Lisa och Carro parkerade oss i källaren och kollade film, mysigt värre! :D
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar