tisdag 20 april 2010

Match mot föräldrarna

Jaha, idag var basketsäsongen över.. Känns tråkigt :(
Vi spelade match mot föräldrarna och det gick bra.. dom fuskade litegrann ;) haha men jag dömde en stund och jag dömde ju såklart till tjejernas fördel!

Det var väldigt roligt att spela, jag kände själv hur mycket jag saknar suget att spela, jag tror fan jag ska ligga i hårdträning nu i sommaren och sen ska jag leta fram ett lag till hösten och spela med.. helst Korpen, jag hinner inte med något seriöst lag, då blir det för mycket med allt.. Praktik, hemma, kompisarna, sista året på gymnasiet.. Så Tack, men nej tack, det blir korpen! :)

När vi hade spelat klart så kom Felicia fram till mig och sa: "Hejdå Hanna, vi syns aldrig mer" och jag bah: Shit ungen flyttar :'( Jag vart ledsen och det kändes svårt att säga hejdå till henne..
Jag bjuder på en bild på henne.. Jag gillar den bilden, den är tagen från avslutningen på GolfGarden nu i år! <3
Jag kommer bara ihåg när Nacke flyttade, fyfan jag var ledsen i veckor efteråt!
Jaja.. till slut så kommer man över det!
Näe, nu ska jag hoppa i säng, det är ju en dag imorgon också! :D
Sov gott allihopa!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar